merkenbouwer
HIER ONTSTAAT EEN STERK IDEE,
EEN STEVIG FUNDAMENT.
MET VOLDOENDE RUIMTE OM TE GROEIEN.
Om als merk zichtbaar te zijn, is merkpersoonlijkheid nodig. Duidelijk aangeven waar je als merk of organisatie voor staat. Want een mens kan zich alleen herkennen in een duidelijke merkidentiteit en wil zich alleen verbinden met een merk dat aanspreekt.
TheSign helpt en spiegelt om zo samen een aansprekend merk te ontwikkelen, uit te bouwen of te onderhouden. Dit doen wij o.a. door:
TheSign
Merken bouwen
Merken onderhouden
TheSign ontwikkelt creatieve, onderscheidende concepten. Concepten met een duidelijke, gerichte communicatieboodschap vanuit een gekozen merkpositionering. Bedoeld om de doelgroep in de juiste beweging te brengen en de gestelde doelen te behalen.
Om tot een concept te komen kijken we eerst met de ogen van de organisatie naar de doelgroep.
Vervolgens kijken we met de ogen van de doelgroep naar de organisatie en proberen deze denkbeelden op een creatieve manier met elkaar in verbinding te brengen.
Op die manier slagen we erin een beweging op gang te brengen die voor beide partijen voelt als een win-winsituatie.
TheSign
De juiste indruk
De sterkste indruk
Juist bij het aantrekken van personeel merkt u hoe belangrijk het hebben van een merkpersoonlijkheid is. Want deze trekt aan of stoot af.
En – groot of klein - elke organisatie heeft een merkpersoonlijkheid. Het is de definitie waar je voor staat en belooft te leveren.
Aansprekende merkpersoonlijkheden hebben minder moeite om mensen aan zich te (ver)binden.
Om een werkgeversmerk te ontwikkelen dat kans van slagen heeft, ontwikkelt TheSign creatieve concepten die draagvlak creëren bij de verschillende stakeholders.
Natuurlijk speelt ook het inzetten van de juiste communicatiekanalen een grote rol. Want elke doelgroep bereik je op z’n eigen wijze. Door dit alles samen te brengen, slaagt TheSign erin om voor organisaties de juiste medewerker voor uw organisatie te winnen.
Merk en Talent
Talent voor mensen
Talent voor merken
Vindbaar, onderscheidend, snel, gemakkelijk…
Goede websites en -shops brengen het beste van strategie, marketing, creativiteit en techniek samen.
TheSign verenigt al deze disciplines en zo zorgen we voor een mooie en goed werkende website. Vlot vindbaar en snel functionerend.
Een visitekaartje voor uw organisatie. Want ook hier houden we rekening met de merkpersoonlijkheid en de doorvertaling hiervan naar in strategie, marketing, creativiteit en techniek.
TheSign
Hard aan het werk
Hart voor uw merk
Jaarverslag, medewerkersblad, tijdschrift, verslag, cadeaucatalogus, boek… Ze zijn allemaal uit te geven als online magazine.
Geschikt voor smartphone, tablet én desktop! Snel en eenvoudig in gebruik.
Een eigen magazine in de eigen, onmiskenbare huisstijl. Snel aan te passen, kortere productie tijd en eenvoudig te verzenden zonder verzendkosten
TheSign
Zichtbaar herkenbaar
Zichtbaar onderscheidend
Een foto maken kan iedereen, denkt menigeen.
Grote vraag is alleen: kan hij ook gebruikt worden voor het bedoelde medium? Of valt er dan niet meer te onderscheiden wat erop staat? En onderbouwt de foto ook het verhaal dat overgebracht moet worden? Brengt hij het juiste gevoel over?
We bedoelen maar te zeggen: fotograferen is nog steeds een vak, hoe ver de techniek inmiddels ook gevorderd is. Het zijn nog steeds de mensen achter de techniek die het eindresultaat bepalen.
Want conceptuele foto’s en fotoseries kenmerken zich door een zekere vorm van regie. Art director en fotograaf beïnvloeden de beelden zodanig dat ze altijd het gewenste uitdrukken en geschikt zijn voor het gewenste medium. Dit gebeurt in de voorbereiding van en tijdens de fotografie, maar ook in de nabewerking.
TheSign
Beeld strategie
Beeld verhaal