Corus
Corporate sportkledinglijn
Nadat in 1999 de fusie tussen Koninklijke Hoogovens en Corus was afgerond kwam via de afdeling Corporate Communications de vraag bij ons of we de sportkledinglijn voor het nieuwe Corus wilde ontwerpen en begeleiden. Gesport werd er al jaar en dag bij het bedrijf, van bedrijfsvoetbal tot een wielerploeg en zaalvoetbal teams tot marathonlopers.
Voer de nieuwe huisstijl door op een sportkledinglijn.
Een eerste indruk maken kan maar één keer. Dit geldt voor bedrijfskleding maar ook voor sportkleding. De nieuwe huisstijl moest doorgevoerd worden op een totale sportkledinglijn, die duidelijk de nieuwe identiteit moest uitstralen en herkenbaar moest overkomen. Herkenning schept vertrouwen, en vertrouwen schept business. Producten met een eigen design zijn een doeltreffend communicatiemiddel en staat veelal voor professionaliteit.
Naast kledinglijn zijn er ook fraaie sporttassen ontwikkeld met een duidelijke Personal Branding. Met als uiteindelijk resultaat een professionele uitstraling.